Vygenerované celkové zranění závisí na následujících faktorech:
- Základní zranění zúčastněných jednotek
- Zvyšuje zranění skrze ofenzivní vylepšení dodané dílnou pro zúčastněné jednotky.
- Snížené zranění pro efekty vitality
- (pouze útočníci) 30% bonus ke zranění pokud jednotka vlastní speciální schopnost přepadení.
- (pouze útočník) 10% bonus ke způsobenému zranění za každý vytvořený průlom
- (pouze obránce) 3 dodatečné body zranění za každou úroveň expanze městské zdi
- Snížené zranění v případě, že se boje účastní velice mnoho (průměrně 50+) jednotek
Obrana zbroje se u jednotek může také lišit:
- Zvýšená obrana zbroje díky obranným vylepšením pro dané jednotky, vytvořenými v dílně.
- Snížená obrana zbroje kvůli efektům vitality
- (pouze obránci) 10% zvýšení obrany zbroje za každou úroveň expanze městské zdi
- (pouze obránci) 30% zvýšení obrany zbroje pokud jednotka ovládá speciální schopnost odolnost
Vygenerované zranění je náhodně přiděleno nepřátelským jednotkám. Přesné zranění je určeno náhodně, přičemž faktor náhody se zvyšuje s počtem jednotek, které se bitvy účastní. Pokud zranění přesahuje 90% hodnoty ochrany zbroje, jednotka je zabita. Jinak pouze přichází o Vitalitu.
Tip: Léčitelé mají šanci každé kolo, že zachrání jednotky před smrtí. Čím více jich s sebou máte, tím jsou jejich šance větší. Na mechanické jednotky však mají jenom poloviční efektivitu.
PS: Už radšej ani nekomentujem, lebo sa zabijem. (Luninka1)